BeyondTrust Remote Support oferă asistență la distanță imediată, sigură și fiabilă pentru utilizatori, atât în rețeaua proprie, cât și în afara acesteia. Este o soluție de nivel enterprise care combină o gamă largă de funcționalități cu mecanisme avansate de securitate.
Funcții și capabilități
Suport pentru mai multe platforme
Sistemul suportă dispozitive cu sisteme de operare Windows, Mac OS, Linux, iOS și Android. De asemenea, suportă echipamente mai vechi utilizând protocoalele RDP, Telnet, SSH și VNC.
Colaborare activă
Colaborarea activă în cadrul unei singure sesiuni între utilizator și un membru al echipei de asistență face rezolvarea problemelor mult mai rapidă. Definirea unei căi de escaladare pentru resursele relevante permite implicarea persoanelor potrivite pentru acțiunile potrivite, crescând în același timp satisfacția utilizatorului.
Mecanisme de securitate
Mecanismele avansate de securitate, cum ar fi înregistrarea sesiunilor, depozitul de parole încorporat și analiza activității, asigură o calitate ridicată a serviciului furnizat de echipele de asistență și securitatea procesului de suport pentru utilizatori.
Permisiuni și roluri precise
Gestionarea precisă a echipelor, utilizatorilor, rolurilor și setărilor de sesiune, permite aplicarea principiului celor mai mici privilegii la nivelul accesului acordat.
Suport din browser
Consola web bazată pe tehnologia HTML5 permite asistența la distanță de pe orice browser, fără a fi nevoie de descărcarea unor instrumente suplimentare. Membrii echipelor de suport pot începe imediat rezolvarea problemelor de la orice locație.
Integrări
Integrarea sistemului de suport la distanță BeyondTrust cu instrumentele ITSM și serviciile de directoare (de exemplu, Active Directory) permite o implementare eficientă a soluției în mediul IT și adaptarea acestuia la procedurile și procesele interne.
Beneficii
Instrument avansat
Oferiți membrilor echipei de suport un instrument avansat pentru a rezolva rapid și în siguranță problemele.
Securitate în primul rând
Asigurați securitatea procesului de asistență pentru utilizatori în organizația dvs., folosind mecanisme de înregistrare a sesiunilor și depozitul de parole încorporat.
Un singur instrument
Oferiți echipei dvs. o soluție de top în clasa sa, care suportă o gamă largă de platforme – inclusiv Windows, Mac OS, Android, iOS, precum și Linux și Unix.
Caracteristici
Szeroka funkcjonalność
- Funcții de suport cuprinzătoare.
- Implementare ușoară.
- Integrări cu soluții ITSM.
- Suport pentru dispozitive mobile.
- Mecanisme avansate de securitate.
- Asistență pentru utilizatori în afara rețelei companiei, fără VPN.